postnumbereighteen – Azam 2012; eh pi mana dah kertas tu?

Assalamualaikum & Good day all.

Aku dah list down semua benda yang aku nak achieve and do better tahun ni kat 1 piece of paper, completed it middle of December. Then aku letak dalam sling bag aku, or at least aku rasa aku letak kat situ. Dan hari ni bila nak amek kertas tu dan list down all those things that is called ‘Azam tahun baru’ tiba2 takdak pulak

‘eh, pi mana dah kertas tu’

Dah malas nak cari, campur dengan Arsenal kalah lepas main macam sampah yang dah banyak hari tak kutip sebab bandaran lupa datang amek, so aku tak cari pun la. Anyway aku tau apa aku nak, dan semoga aku dapat achieve semua tu.

As you can tell, aku takdak mood nak tulis apa2 sebab Arsenal main macam sampah dan kalah. So till postnumbernineteen then, ciao!

Leave a Reply

